
Voorstellen
Mijn naam is Simone Dijkstra ik ben 26 jaar en ik woon in Naarden samen met mijn vriend. Ik ben pedagogische medewerker bij een kinderdagverblijf en Buitenschoolseopvang. Daar buiten hou ik van wandelen, fietsen en ook van fotograferen. Dat vertel ik ver hier onder.
Hoe ben ik aan fotograferen begonnen?
Als een klein kind vond ik het heel leuk om foto´s te maken. Ik had dan een weg werp camera gekocht en maakte van iedereen foto´s.
Sinds waarneer ben ik bezig?
Nu heb ik sinds een 2018/2019 passie om meer te gaan fotograferen. Het is momenteel mijn hobby maar ik wil mijn werk ervan maken.
Wat voor fotograaf ben ik?
Ik wil een fotograaf zijn voor mensen die het niet breed hebben. Fotografen vragen meestal veel geld voor een shoot, dit wil ik niet doen. Omdat ik andere mensen ook de kans wil geven die het niet kunnen betalen. Aan het eind van elke shoot, zoek ik de foto´s thuis uit en dan krijg je alle foto´s die wij die dag hebben gemaakt.
Als je meer wilt weten stuur mij gerust een bericht.